دانلود بازی Destiny 2 برای کامپیوتر pc
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Destiny 2 Full Unlocked PC-ALI213

دیتای فول آنلاک بازی دستینی ۲ که عنوانی کاملا آنلاین می باشد تحت عنوان دانلود بازی Destiny 2 Full Unlocked-ALI213 منتشر شد. متاسفانه بازی Destiny 2 همانند عنوان For Honor از سیستم قابلیت همیشه آنلاین بودن استفاده می کند. علاوه بر آن، عناوینی که تحت Blizzard منتشر شده اند، بسیار بسیار کم تا به امروز کرکرها قادر به انتشار کرکی سالم برای آن بوده اند. اما با این حال نمی توان ناامید بود و باید منتظر ماند که امکان کرک این بازی وجود دارد یا خیر. در هر صورت، در حال حاضر دیتای نسخه فول آنلاک برای عزیزانی که می خواهند با سی دی کی اوریجینال خود این بازی اجرا کنند قرار گرفته است. هم چنین، اگر در آینده کرکی برای بازی منتشر شود، وبسایت دانلودها تمامی تلاش خود را می کند تا کرک را با دیتای فول آنلاک قرار داده شده هماهنگ کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. لطفا در دانلود خود دقت داشته باشید و به درستی انتخاب کنید.

روشنایی منشاء قدرت است و تاریکی دشمن آن، بازی دستینی ۲ (Destiny 2) ترکیبی از زیبایی و البته داستانی سطحی است که سعی دارد تا بازیکن را به همراه دوستانش درگیر روایتی احساسی کند که هرچند با میان‌پرده‌های زیبا، قدرت خلق انیمشین‌ها را به نمایش می‌گذارد، اما به غیر از چند صحنه‌ی انگشت‌شمار نمی‌تواند روایتی قوی را ارائه دهد. داستان بازی، وقایع بعد از بسته‌الحاقی Destiny: Rise of Iron را روایت می‌کند، جایی که به دنبال حمله لژیون‌های سرخ، آخرین شهر به تسخیر آنها در آمده و با مسدود شدن نور یا Light، گاردین‌ها قدرت خود را از دست داده و پا به فرار گذاشته‌اند. چند سکانس آغازین دانلود بازی Destiny 2 پر هیجان است و به ویژه برای طرفداران مجموعه درگیر کننده؛ جایی که اوج ناامیدی را در کلمات گاست می‌شنوید و با موسیقی فوق‌العاده‌ای به دنبال راهی برای نجات خود می‌گردید. تکه تکه شدن اتحادی دیرینه و پخش شدن گاردین‌هایی که اکنون دیگر نور در وجود آنها نیست، تا قدرت بگیرند، عصاره‌ی اصلی داستان دستینی ۲ را تشکیل می‌دهد. برخلاف شروعی خوب، حقیقت این است که دانلود بازی Destiny 2 به مرور پیوستگی لازم برای داستانی منسجم را از دست می‌دهد و بیشتر به فیلم‌های سینمایی سطحی شباهت پیدا می‌کند. یکی از مسائلی که بازی با آن دست و پنجه نرم می‌کند و در ادامه بازیکن را نیز در گیر خود می‌کند، صفحات بارگذاری طولانی‌ای است که زمان مفید اوقات فراغت شما را به گروگان گرفته و تا جایی پیش می‌رود که گاهی حتی لودینگ‌های عادی چند دقیقه به طول می‌انجامد.

یکی از دلایل این لودینگ‌های طولانی مربوط به تماما آنلاین بودن بازی Destiny 2 می‌شود که حتی در روز ابتدای انتشار به دلیل مشکلات موجود در سرورها مانع انجام بازی توسط ما و بازیکنان مشتاق شد. این لودینگ‌ها خود دلیلی هستند تا بازیکن نتواند به دلیل وقفه‌ ایجاد شده، ارتباط لازم را با خط داستانی داشته باشد. بانجی نتوانسته داستانی عمیق را برای دومین شماره Destiny به بازیکنان ارائه دهد و اگر هم موفقیتی را در بخش داستانی شاهد باشیم، به دلیل همراه شدن آن با صداگذاری، تصاویر پرهیجان و به ویژه موسیقی فوق‌العاده آن است. دومین Destiny گاهی بیشتر شبیه به فیلم‌های هالیوودی ابر قهرمانانه می‌شود و تنها قصد دارد با ارائه صحنه‌هایی به اصطلاح هیجان‌انگیز و عظیم، آدرنالین بازیکن را افزایش دهد که حتی در این رابطه نیز موفق نبوده و زمانی که انتظار یک نبرد بزرگ دیگر را با سایر گاردین‌ها دارید، شاهد نمایش تیتراژ پایانی خواهید بود. بخش داستانی در صورتی که ماموریت‌های جانبی و رویدادهای عمومی را فاکتور بگیریم، کوتاه است و سطح پایین قدرت شما، تنها مانع‌تان برای تمام کردن زودهنگام بازی است.

 

دستینی ۲ از نظر شخصی‌سازی سلاح‌ها، لباس‌ها و در مجموع هر آیتم یا وسیله‌ای آنقدر متنوع است که لحظه‌ای احساس تکراری شدن سلاحی را نخواهید داشت. بازی بالانس مناسبی در ارائه پوشش‌ها، سلاح‌ها و حتی وسیله نقلیه‌‌ دارد و در زمانی که احساس می‌کنید نیاز به سلاحی جدید دارید، سلاح مورد نظر را در مقابل‌تان قرار می‌دهد. همین موضوع هرچند چالش گشت و گذار در محیط‌های بازی را بی‌معنا می‌کند، اما از نظر روند بازی پیوستگی لازم را ایجاد کرده و حتی روند بازی را آسان می‌کند. البته نبود تنظیماتی برای افزایش چالش‌ها باعث شده تا بازیکنان حرفه‌ای آنچنان که باید درگیر کمپین بازی نشوند و بخش داستانی دستینی ۲ بیشتر برای مخاطبین عام محصولی مناسب باشد. امکان انجام مراحل با سایر بازیکنان در حالت Co-op دیگر تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای است که حتما باید آن را با دوستا‌نتان تجربه کنید. حالت Co-op بازی، روان و بدون مشکل است و اگر یک اینترنت پایدار داشته باشید و اکتیویژن و بانجی به پشتیانی و بهبود سرورها ادامه دهند، می‌توانید با ورود به Clan و انجام ماموریت‌ها در کنار دوستان خود، نه تنها از یک بازی آنلاین لذت ببرید، بلکه امتیاز‌ها و جوایز بهتری را نیز به دست بیاورید.

 

وسایل نقلیه زیبا، دشمنان متنوع و ماموریت‌های جانبی پر تعدادی که در انواع و اقسام و با اهداف متفاوتی در انتظار بازیکنان است، از دیگر جذابیت‌های ساخته بانجی به حساب می‌آید. بازی مانند سابق سه کلاس اصلی هانتر، وارلاک و تایتان را در اختیارتان می‌گذارد و هر یک از کلاس‌ها دارای تفاوت‌هایی در قدرت و عملکرد هستند. مانند اولین نسخه در دستینی ۲ نیز هر کلاس دارای چند قدرت منحصر به فرد است که با بازی کردن و ورود به EDZ می‌توانید آنها را به مرور آزاد کنید و نهایت لذت را از سوپر شارژها ببرید. تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص، حرکات نمایش زیبا برای ارتباط بیشتر بازیکنان، ماموریت‌هایی داینامیک که به صورت هفتگی برگزار می‌شوند، تنوع در گیم‌پلی که سازندگان به صورت ماهرانه‌ای به مرور در مقابل‌‌تان می‌گذارند و در انتها انبوهی از سلاح‌ها در انواع مختلف از معمول بگیرید تا افسانه‌ای دلیلی است بر تنوعی که از آن سخن گفتم و مهارت بازیسازان بانجی را در خلق اثری متنوع و با سوپرایزهای زیاد نشان می‌دهد.

منبع توضیحات: زومجی

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود-بازی-Destiny-2 دانلود-بازی-Destiny-2

دانلود-بازی-Destiny-2 دانلود-بازی-Destiny-2

دانلود-بازی-Destiny-2 دانلود-بازی-Destiny-2

Destiny 2 is an action shooter that takes you on an epic journey across the solar system. In the cinematic campaign, you’ll enter a world filled with compelling characters and fight to take back our home. Battle alongside friends with multiple cooperative modes or challenge others in intense multiplayer matches. Destiny 2 on PC will include scalable resolution up to 4K, uncapped framerate, an adjustable field of view, support for ultra-wide/special monitor configurations, and more.

 

Embark on a massive action-adventure journey to fight back against the Red Legion determined to destroy us all, and to reclaim our home, the last safe city on Earth. In Strikes, you’ll infiltrate an enemy stronghold with up to 3 players and takedown all active threats. Gather your fireteam of 6 and take on Destiny 2’s ultimate cooperative challenge, the Raid. Earn prestigious weapons, gear and accomplishments as you fight your way through. Put your competitive skills to the test in 4v4 matches against the most dangerous enemy of all – other players.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7 / Windows® 8 / Windows® 10 64-bit (latest Service Pack)
Processor: Intel® Core™ i3 3250 3.5 GHz or Intel Pentium G4560 3.5 GHz or AMD FX-4350 4.2 GHz
GPU: AMD Radeon HD 7850 2GB or NVIDIA® GeForce® GTX 660 2GB or GTX 1050 2GB
RAM: 6 GB RAM

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 7 / Windows® 8 / Windows® 10 64-bit (latest Service Pack)
Processor: Intel® Core™ i5 2400 3.4 GHz or i5 7400 3.5 GHz or AMD Ryzen R5 1600X 3.6 GHz
GPU: NVIDIA® GeForce® GTX 970 4GB or GTX 1060 6GB or AMD R9 390 8GB
RAM: 8 GB RAM

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

بازی Destiny 2 توسط Blizzard برای کامپیوتر منتشر شده است. متاسفانه عناوینی که توسط Blizzard در سال های اخیر منتشر شده، بسیار سخت و یا اصلا کرک نشده اند. در هر صورت، این بازی نیاز به آنلاین بودن همیشگی مانند بازی For Honor دارد. اما نمی توان گفت بازی کرک نخواهد شد. هیچ چیز قطعی و معلوم نیست.

نسخه ای که هم اکنون قرار گرفته، دیتای فول آنلاک بلیزارد می باشد و فاقد کرک است. در حال حاضر برای اجرای بازی نیاز به سی دی کی اوریجینال دارید.

—————————

خرید سی دی کی اوریجینال Destiny 2 STANDARD CD-KEY GLOBAL بازی:

لینک دانلود:

هشدار بسیار مهم! توضیحات ابتدای پست و بخش راهنمای نصب را درباره ی کرک نشدن بازی حتما بخوانید!

 

دانلود بازی Destiny.2.Full.Unlocked-ALI213 با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

دانلود پارت 3: Direct Link

دانلود پارت 4: Direct Link

دانلود پارت 5: Direct Link

دانلود پارت 6: Direct Link

دانلود پارت 7: Direct Link

دانلود پارت 8: Direct Link

دانلود پارت 9: Direct Link

دانلود پارت 10: Direct Link

دانلود پارت 11: Direct Link

دانلود پارت 12: Direct Link

دانلود پارت 13: Direct Link

دانلود پارت 14: Direct Link

دانلود پارت 15: Direct Link

دانلود پارت 16: Direct Link

دانلود پارت 17: Direct Link

دانلود پارت 18: Direct Link

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید




:: موضوعات مرتبط: دانلودبازی کامپیوتر PC , دانلود بازی Destiny 2 برای کامپیوتر pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Destiny 2 برای کامپیوتر pc , دانلود بازی Destiny 2 , دانلود رایگان بازی Destiny 2 , دانلود مستقیم بازی Destiny 2 , دانلود نسخه فشرده بازی Destiny 2 , دانلود نسخه کم حجم بازی Destiny 2 , دانلود دیتای بازی Destiny 2 , خرید سی دی کی بازی Destiny 2 , دانلود بازی دستینی 2 , دانلود نسخه کامپیوتر بازی Destiny 2 , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : جمعه 5 آبان 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی